هوای گرم همراه با وزش باد و احتمال گردوخاک در استان یزد ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بررسی آخرین نقشهها و الگوهای پیشبینی هواشناسی نشان میدهد که شرایط گرم جوی در استان یزد تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و افزایش دما در برخی روزها نیز مورد انتظار است.
در روزهای پنجشنبه و شنبه روند افزایشی دما در نقاط مختلف استان پیشبینی شده و هوای گرم همچنان بر منطقه حاکم خواهد بود.
همچنین در ساعات بعدازظهر و شب، وزش باد نسبتاً شدید در بسیاری از مناطق استان رخ خواهد داد که در برخی نقاط میتواند با خیزش گردوخاک و کاهش موقت کیفیت هوا همراه باشد.
در همین حال، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش پوشش ابر نیز پیشبینی شده است، هرچند پدیده غالب جوی در استان همچنان ماندگاری گرما و وزش باد خواهد بود.
هواشناسی از شهروندان خواسته است با توجه به تداوم گرمای هوا و احتمال وقوع گردوخاک، توصیههای ایمنی و بهداشتی لازم را بهویژه در ساعات گرم روز و هنگام وزش بادهای شدید مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/781/
علامه بهابادی میآموزد مسئولیتپذیری در قبالِ سرنوشتِ جمعی و جاری ساختنِ روحِ دین در کالبدِ خدمت به انسان است.
مها طالبی، قهرمان ووشوی ایران، وفاداری به یزد را مهمترین دلیل ادامه فعالیت ورزشی خود با نام این استان دانست.
نفوذ گرد و غبار و وزش باد نسبتاً شدید تا پنجشنبه در استان یزد ادامه دارد.
مدیرعامل آب منطقهای یزد از افت آبخوانها و تداوم فشار بر منابع آبی استان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....