دادستان رامیان از پیگیری ویژه پرونده مسمومیت غذایی جمعی از شهروندان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، امین ذوالفقاری اظهارکرد: در پی دریافت گزارشهایی مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و بستری شدن آنان در بیمارستان، به دلیل اهمیت موضوع، دادستانی به عنوان مدعیالعموم بلافاصله به پرونده ورود کرده و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
دادستان عمومی و انقلاب رامیان افزود: عوامل شبکه بهداشت و پزشکی قانونی در محل حاضر شدهاند و نمونهبرداریها و آزمایشهای لازم برای مشخص شدن علت حادثه انجام شده است.
وی با اشاره به نتایج اولیه بررسیها گفت: شواهد و قرائن موجود نشان میدهد این موضوع به یک محدوده مشخص مربوط بوده و تاکنون گزارشی از نقاط دیگر دریافت نشده است.
ذوالفقاری تأکید کرد: نتیجه نهایی پس از تکمیل بررسیهای کارشناسی اعلام خواهد شد و دستگاه قضایی تا روشن شدن ابعاد موضوع، پیگیریهای لازم را ادامه میدهد.
وی همچنین اعلام کرد: متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادهاند و چهار نفر دیگر نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.
انتهای پیام/
مسمومیت غذایی در رامیان سبب ابتلای 60 نفر، بستری نیمی از آنان و مرگ دو کودک 6 و 14 ساله شده است.
رئیسکل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده حقوق عامه برای 28 محله گرگان و اجرای 92 درصد مصوبات خبر داد.
عالم اهل سنت گلستانی بر جایگاه مکتب عاشورا به عنوان یک مدرسه انسانساز تاکید کرد.
معاون استاندار گلستان از اخذ مجوز صادرات 10 هزارتن سیب زمینی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....