استانداری چهارمحال و بختیاری در اطلاعیهای، نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، استانداری چهارمحال و بختیاری در اطلاعیهای، نحوه فعالیت سازمانها و دستگاههای اجرایی مستقر در استان چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است: نحوه فعالیت دستگاههای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری، از روز شنبه مورخ 1405/01/22 تا اطلاع ثانوی در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز به شرح زیر خواهد بود:
1-ساعت فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی از 7:30 لغایت 14:30اعلام میشود.
2-صددرصد کارکنان دستگاههای اجرایی، به صورت حضوری ایفای وظیفه خواهند نمود.
3-فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاهی تابع بخشنامههای ابلاغی دستگاههای متبوعه خودخواهند بود.
4- فعالیت بانک های استان نیز مطابق با بخشنامه های ابلاغی شورای هماهنگی بانک ها خواهد بود.
5- دورکاری روزهای پنجشنبه نیز کماکان تا اطلاع ثانوی معتبر میباشد. شایان ذکر است؛ دستگاههای خدماترسان، نیروهای امدادی و عملیاتی، مراکز بهداشتی و درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداریها و دهیاریها از شمول این بند مستثنی میباشند.
انتهای پیام/7540
بیش از 30 عنوان اثر مکتوب برای چاپ و رونمایی دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری آمادهسازی شد.
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری از زخمی شدن 2 محیطبان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
مهمترین اخبار استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 30 خردادماه را در خبرگزاری تسنیم ببینید.
رئیس اداره تعلیم و تربیت چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع با 8 مرکز نگهداری غیرمجاز کودکان در استان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....