سرپرست منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژههای جنگل کاری در 2250 هکتار از اراضی ملی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید جمال موسویان، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آیین پویش نهالکاری عید مبعث در دهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، پروژههای جنگل کاری در 2250 هکتار از اراضی ملی استان با نهال کاری و بذرکاری انجام شده است.
وی از اجرای پویش نهالکاری در دهدشت، به مناسبت عید مبعث و به یاد شهدای حملات تروریستی کشور خبر داد و افزود: به مناسبت عید سعید مبعث و به نیت و بیاد شهدای گرانقدر حملات آمریکایی-صهیونی اخیر، پویش نهال کاری در دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد.
موسویان ابراز کرد: امسال در سطح نهالستانهای منابع طبیعی حدود 800 هزار اصله نهال جنگلی بومی و سازگار با اقلیم منطقه، فضای سبزی و زراعت چوب تولید کرده ایم و با اجرای پویش های مختلف نهالکاری در سال زراعی جاری به کاشت آنها اقدام خواهیم کرد.
موسویان با تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه طرح های زراعت چوب در استان، افزود: برای تقویت و توسعه جنگلهای استان از هیچ گوششی دریغ نمیکنیم و هر کسی بخواهد تعرضی به جنگلها داشته باشد قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
به گزارش تسنیم، آیین پویش نهالکاری عید مبعث در دهدشت با حضور پرشور اقشار مختلف و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار، امام جمعه دهدشت و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.
انتهای پیام/
معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از امحای 233 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان خبر داد.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه فتح، شهید سلامی را الگویی از ولایتمداری، اخلاص و خدمت خالصانه به مردم دانست.
فرماندار کهگیلویه در دوشنبههای مردمی به مطالبات مردم در حوزههای اشتغال، تسهیلات و مسکن ملی رسیدگی کرد.
همزمانی شلیک موشکهای ایران با فریادهای مردم در نودونهمین شب، خیابان جمهوری یاسوج را صحنه شادی کرد.
Δ
آفرین بر شما ....