قرارگاه جنوبشرق ارتش از شهادت 6نفر از نیروهای یگان پهپادی این قرارگاه در مقابله بادشمن آمریکایی صهیونی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، قرارگاه منطقهای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران از شهادت 6 نفر از نیروهای یگان پهپادی این قرارگاه در مقابله با دشمن آمریکایی صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد: این شهدا در منطقه عملیاتی اهواز مستقر بودند که در حمله دشمن متجاوز آمریکایی صهیونی به درجه رفیع شهادت رسیدند.
در این اطلاعیه عنوان شده است که شهدا با رشادت و شجاعت کامل در حال خدمت و پای لانچر بودند که در مورخه 6 فروردین در مقابله با دشمن پس از وارد کردن ضربات سخت به دشمن صهیونی آمریکایی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
قرارگاه منطقهای جنوبشرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمان اسامی این شهدا را به شرح زیر اعلام کرد:
شهید علیرضا یوسفزاده
شهید امیرمهدی خدادادزاده
شهید هوشمند نعمتاللهی
شهید مجید قاسمیزاده
شهید احمدرضا صفریزاده
شهید مصطفی کوزهای
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....