مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، از شهادت یکی از کارکنان خدوم انتظامی شهرستان ملارد خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مرکز اطلاعرسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با صدور اطلاعیهای اعلام کرد که در جریان کنترل اغتشاشات و ناآرامیها در میدان ارغوان منطقه مارلیک، یکی از مأموران فداکار پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بر اساس این اطلاعیه، سرهنگ دوم شاهین دهقان، از کارکنان جمعی کلانتری 12 مارلیک، حین انجام وظیفه و تأمین امنیت شهروندان، بر اثر ضربه سلاح سرد (چاقو) توسط افراد ناشناس به شدت مجروح شد و به فیض شهادت رسید.
این مرکز ضمن تسلیت شهادت این پلیس فداکار، اعلام کرد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ویژه برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت ناجوانمردانه با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفته است و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
عضو خبرگان رهبری، حضور آگاهانه مردم در صحنه، زیربنای اقتدار دفاعی و موفقیت دیپلماسی دانست.
آیین سنتی مشعلگردانی نجفیها و کربلاییهای مقیم تهران با حضور عزاداران در محله دولتآباد شهرری برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از افزایش 500 مگا وات برق طی هفته گذشته خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ورامین از ممنوعیت عرضه طلای دستدوم بدون مجوز خبر داد و بر تشدید نظارتها تأکید کرد.
Δ
آفرین بر شما ....