طی حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی کشور، سردار فرزاد تاجره به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شهریور ماه 1401 سردار هادی رفیعیکیا در مراسمی به عنوان فرمانده انتظامی استان مرکزی منصوب شد که طی 3 سال اخیر نیز در این سمت مشغول به خدمت بود که طی روزهای اخیر به عنوان فرمانده انتظامی هرمزگان منصوب و معرفی شد.
با انتصاب سردار رفیعی کیا، طی حکمی از سوی رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سردار فرزاد تاجره به عنوان فرماندهی جدید انتظامی استان مرکزی منصوب و از زحمات و تلاش های سردار رفیعی کیا تقدیر به عمل آمد.
سردار فرزاد تاجره که در مهر سال 1403 به همراه 15 نفر دیگر موفق به ترفیع درجه از از درجه سرهنگی به سرتیپ دومی شد، پیش از این به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان مشغول به خدمت رسانی بوده است.
همچنین مسئولیت فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان از دیگر مسئولیت های سردار تاجره، فرمانده جدید انتظامی استان مرکزی به شمار می رود که در طول مدت خدمت خود حضور داشته است.
به گزارش تسنیم، آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی از ساعتی پیش و با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور و جمعی از مسئولان ارشد استانی و شهرستان در اراک آغاز شده است.
انتهای پیام/711/
مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی ازبرگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی در40مرکز کانون پرورش فکری استان خبرداد.
امام جمعه زرندیه گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در میدان نبرد، آمریکا را به التماس واداشت.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقشههای تجزیهطلبانه دشمنان با حضور مردم در صحنه خنثی شد.
مدیرعامل اتحادیه دامداران استان مرکزی گفت: با بهرهبرداری از سیلوی جدید زنجیره تأمین خوراک دام تکمیل شد.
Δ
آفرین بر شما ....