مدیرکل صمت یزد از پایداری بازار و عدم بروز کمبود کالاهای اساسی در استان خبر داد.
محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در یزد با تأکید بر ثبات کامل بازار در دوران جنگ سوم تحمیلی گفت: از ابتدای بحران، راهبرد اصلی جلوگیری از کمبود کالا در استان بوده و خوشبختانه هیچگونه مشکلی در تأمین اقلام اساسی ایجاد نشد.
صادقیان افزود: با وجود تلاش دشمن برای ایجاد نگرانی و القای کمبود کالا، مردم استان هوشمندانه رفتار کردند و خریدهای هیجانی در بازار شکل نگرفت.
وی ادامه داد: حتی در برخی موارد، شهروندان کالاهای مازاد خریداریشده خود را به فروشگاهها بازگرداندند که این رفتار نشاندهنده بلوغ اجتماعی و همراهی مردم با مدیریت بازار است.
صادقیان با اشاره به نقش شبکه توزیع و اصناف در این شرایط گفت: همراهی واحدهای صنفی و نظارت مستمر دستگاههای مسئول موجب شد جریان توزیع کالا بدون وقفه ادامه یابد و هیچگونه اختلالی در دسترسی مردم به اقلام ضروری ایجاد نشود.
وی افزود: تأمین و توزیع کالاهای اساسی بهصورت روزانه رصد شده و موجودی انبارها و فروشگاهها در سطح مطلوب قرار دارد تا پاسخگوی نیازهای مصرفکنندگان باشد.
صادقیان در پایان تأکید کرد: در حال حاضر هیچ نگرانی از بابت تأمین کالاهای اساسی در استان یزد وجود ندارد و مردم میتوانند با اطمینان کامل نیازهای روزمره خود را تأمین کنند.
انتهای پیام/781
پویش «نذر حسینی» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با محرم در یزد آغاز شد.
هواشناسی یزد از افزایش نسبی دما و تداوم هوای گرم در استان تا پایان هفته خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، حکمرانی سلامت را راهکاری مؤثر برای ارتقای عدالت و کیفیت خدمات دانست.
رئیس اورژانس یزد از جانباختن یک مرد 60 ساله بر اثر غرقشدگی در استخر کشاورزی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....