مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری از تخصیص 51 تن قیر رایگان برای بهسازی معابر بافت فرسوده شهر بن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیداحسان حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ساماندهی و بهسازی معابر داخل محدوده بافت فرسوده شهر بن، 51 تن قیر رایگان بازآفرینی شهری به ارزش تقریبی 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات بند (س) تبصره 7 قانون بودجه سال 1403 در سال 1404 به شهرداری شهر بن تخصیص یافت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: این تخصیص برای آسفالت معابر خاکی و مضمحل داخل محدوده بافت فرسوده شهر بن به مساحت تقریبی 7 هزار مترمربع صورت گرفته است.
وی افزود: این در حالی است که در سال گذشته نیز از محل اعتبارات بند (ک) قانون بودجه سال 1402، میزان 192 تن قیر رایگان به ارزش 16 میلیارد ریال به شهرداری شهر بن تخصیص یافته است.
حسینی تاکید کرد: تخصیص قیر رایگان به شهرداریها در راستای بهبود شرایط زندگی ساکنان بافتهای فرسوده و بازآفرینی شهری و بر اساس درخواست شهرداری ها و میزان مصوب بافت فرسوده شهری صورت میگیرد.
انتهای پیام/7540
بیش از 30 عنوان اثر مکتوب برای چاپ و رونمایی دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری آمادهسازی شد.
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری از زخمی شدن 2 محیطبان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
مهمترین اخبار استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 30 خردادماه را در خبرگزاری تسنیم ببینید.
رئیس اداره تعلیم و تربیت چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع با 8 مرکز نگهداری غیرمجاز کودکان در استان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....