همزمان با فرا رسیدن تاسوعای حسینی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در جوار ساحل خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، این مراسم در فضای باز بلوار ساحلی برگزار شد و عزاداران سیاهپوش با در دست داشتن پرچمهای عزا و نوحهخوانی، در سوگ شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش به عزاداری پرداختند.
در حاشیه این مراسم، حجلههایی مزین به عکس شهدای دانشآموز مدرسه شجرهطیبه میناب برپا شده بود و تصاویر شهدای جنگ تحمیلی اخیر نیز در محل برگزاری مراسم نصب شده بود.
گفتنی است، مراسم تاسوعای حسینی هر ساله با حضور پرشور مردم بندرعباس در جوار ساحل خلیج فارس برگزار میشود و امسال نیز این آیین با نظم و امنیت کامل از سوی نیروهای انتظامی و خادمان هیئتهای مذهبی همراه بود.
انتهای پیام/864/
نخستین آشپزخانه از 125 آشپزخانه پویش اطعام و احسان حسینی با حضور نماینده ولیفقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان مبلغان دینی را مسئول اقامه فرهنگ عاشورا و پرچمداران جهاد تبیین دانست.
معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی جایزه مسیر میناب و اجرای طرح بورسیه ویژه خبر داد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد دریایی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....