نایبرئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است دولت با تدبیری شایسته جلوی فرصتطلبی و میدانداری محتکران را بگیرد.
علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: دولت باید هرچه سریعتر قرارگاه اقتصادی راهاندازی کند تا با برنامهریزی و رفتاری قانونمدار جلوی اقدامات محتکران و سوءاستفادهکنندگان را بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: اگر این برخورد قاطع و فوری با محتکران و سوءاستفادهکنندگان انجام نشود، بخش عظیمی از سرمایههای کشور و فرصتهای بهدستآمده با ابتکار عمل محتکران، اسباب نارضایتی عمومی را فراهم میآورد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این شرایط حساس جنگی باید کالاهای مورد نیاز مردم و اقلام ضروری برای عمران، آبادانی و پیشرفت کشور به سرعت تأمین شود، در حالی که عدهای با سوءاستفاده از فضای فراهمشده سعی میکنند تا به گرانفروشی و نایاب شدن برخی از اقلام و حتی مایحتاج مردم کمک کنند.
نیکزاد تصریح کرد: ما باید در حمایت از مردمی که بیش از 3 ماه در سنگر خیابان پشتیبان نظام و نیروهای مسلح بودند، قدرشناس باشیم و اجازه ندهیم تا کوچکترین دغدغه و نگرانی در معیشت و زندگی آنها رخ دهد.
وی ادامه داد: به نظر میرسد برخی گرانفروشیها و افزایش سرسامآور قیمتها، حرکتی عمدی و در مسیر اخلال در بازار است و بهتر است متولیان امر، بهویژه دولت، با تدابیری شایسته در این زمینه وارد عمل شده و برخوردی قاطع با سوداگران و محتکران داشته باشند.
نیکزاد تصریح کرد: همچنان سنگر دفاع از این کشور، سنگری قدرتمند است که مردم آن را رها نکردهاند و به یقین در این میدان نیز با نظارتها و دقت بیشتر پیروز خواهیم شد و دشمن نمیتواند از برخی خلاها و سوءاستفادهها بهنفع خود بهرهبرداری کند.
نایبرئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در یک هماهنگی کامل بین قوای سهگانه، تلاش بر آرام کردن وضعیت بازار و جلوگیری از تورم و گرانفروشیهای روزانه است و در این زمینه انتظار میرود با احساس مسئولیت بیشتر، دولت نیز قرارگاه اقتصادی راهاندازی کرده و برپا بودن همه وزرا و تقویت امر نظارت، کمکی جدی داشته باشد.
انتهای پیام/132
با توجه به عملکرد نامطلوب صندوق پژوهش و نوآوری اردبیل این مجموعه در لیست سیاه قرار گرفته است.
ابوالفضل العباس(ع) علمداری که نامش پس از قرنهاهمچنان مترادف با بصیرت، ولایتمداری، ایثار، شجاعت وجوانمردی است.
دولت قرار است کالا برگ دهکهای پایین جامعه را در ماههای آینده افزایش دهد.
استاندار اردبیل گفت: در دوران پسا جنگ همه مسوولان باید خود را برای سازندگی کشور آماده کنند.
Δ
آفرین بر شما ....