نماینده ولیفقیه در استان یزد گفت: دشمن بهدنبال القای احساس ضعف است اما مردم ایران سست نخواهند شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیتالله محمدرضا ناصری در خطبههای نماز جمعه 24 بهمن با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی یومالله 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران همواره در حمایت از دین و انقلاب در صحنه بودهاند و این حضور، نشانه وفاداری آنان به آرمانهاست.
نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بر ضرورت حفظ اقتدار و هوشیاری در برابر توطئههای دشمن تأکید کرد.
وی با استناد به آیاتی از قرآن کریم افزود: دشمنان همواره در تلاشاند تا ملتها را از مسیر اعتقادی خود بازگردانند، از این رو جامعه اسلامی باید در ابعاد مختلف علمی، انسانی، صنعتی و دفاعی تقویت شود.
امام جمعه یزد با اشاره به توان دفاعی کشور تصریح کرد: اقتدار دفاعی، از جمله توان موشکی، در بازدارندگی نقش مؤثری داشته است.
وی همچنین با اشاره به آنچه «جنگ شناختی» خواند، گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال تحریف واقعیتها، ترویج ناهنجاریها و تضعیف باورهای دینی است و در این مسیر خانوادهها و مسئولان باید هوشیار باشند.
آیتالله ناصری افزود: دشمن تلاش میکند با ایجاد احساس ضعف و ناامیدی، جامعه را دچار تردید کند اما ملت ایران در برابر فشارها و تهدیدها ایستادگی کرده و تسلیم نخواهد شد.
وی در پایان تأکید کرد: استمرار مقاومت و حفظ انسجام ملی، راه عبور از چالشها و خنثیسازی توطئههاست.
انتهای پیام/781
رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد از گسترش کشت دیم گیاهان مرتعی بومی در استان خبر داد.
پویش «نذر حسینی» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با محرم در یزد آغاز شد.
هواشناسی یزد از افزایش نسبی دما و تداوم هوای گرم در استان تا پایان هفته خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، حکمرانی سلامت را راهکاری مؤثر برای ارتقای عدالت و کیفیت خدمات دانست.
Δ
آفرین بر شما ....