رئیس اتاق اصناف مرکز استان خوزستان گفت: میزان صدور مجوز صنفی در اهواز رشد 56 درصدی داشته است.
مصطفی پناباد، رئیس اتاق اصناف اهواز در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: در خردادماه 1405 مجموعاً 1٬286 فقره پروانه کسب صادر و تمدید شده که از این تعداد، 949 فقره مربوط به صدور پروانه جدید و 337 فقره مربوط به تمدید پروانه است.
وی با اشاره به ثبت بالاترین آمار صدور پروانه جدید در یک بازه یکماهه، این دستاورد را نشاندهنده ورود به مرحله تازهای از ساماندهی واحدهای صنفی در کلانشهر اهواز دانست.
پناباد با بیان اینکه این رقم در مقایسه با 609 پروانه صادرشده در خرداد 1404، رشد 55.8 درصدی را نشان میدهد، افزود: تسریع فرایندهای صدور مجوز و ارتقای نظم صنفی، از عوامل کلیدی این موفقیت بوده است.
رئیس اتاق اصناف اهواز، دستیابی به این رکورد تاریخی را مرهون تلاشهای بیوقفه بازرسان، همکاری اتحادیههای صنفی، حمایت هیئترئیسه اتاق اصناف و تعامل مؤثر با اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجا در استان خوزستان عنوان کرد.
وی همچنین به نقش سامانه نوین «بازرس 360» در شناسایی، پایش و ساماندهی واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: این ابزار نظارتی همراه با همکاری نزدیک نیروی انتظامی، تحولی اساسی در دقت و سرعت رسیدگیها ایجاد کرده و تأثیر مستقیمی در ثبت این آمار کمنظیر داشته است.
رئیس اتاق اصناف اهواز ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند و توسعه زیرساختهای الکترونیک، شاهد ساماندهی بیشتر فعالیتهای صنفی، افزایش شفافیت اقتصادی و تقویت اشتغال پایدار در سطح استان باشیم.
انتهای پیام/
سردار حاجتی با قدردانی از همراهی ملتهای منطقه، تشییع قائد شهید را نماد وحدت و اقتدار جبهه مقاومت دانست.
نماینده اهواز گفت: برنامه «بینالحرمین» شهرداری با رویکرد فرهنگی، در ترویج مکتب عاشورا به نسل جدید موفق است.
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....