فرمانداری مسجدسلیمان در جلسه کمیته زیرساخت و تجهیز شعب اخذ رأی گفت: همه شرایط برای انتخابات فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان مسجدسلیمان برای پشتیبانی از برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی و میاندورهای مجلس خبرگان رهبری آمادگی کامل خود را اعلام کردند.
جلسه کمیته زیرساخت و تجهیز شعب اخذ رأی در مسجدسلیمان با حضور اعضای هیأت اجرایی انتخابات و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد. در این نشست، تأمین تمامی امکانات و تسهیلات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون مشکل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان، جاوید شیخ، سرپرست فرمانداری، در این جلسه بر آمادگی کامل زیرساخت و تجهیز شعب اخذ رأی تأکید کرد. وی با بیان اینکه هیچ شعبهای نباید با کمبود امکانات مواجه باشد، از مسئولین خواست تا با همکاری و تلاش مضاعف، زمینه را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات فراهم کنند.
در این جلسه، شهردار مسجدسلیمان، روسای ادارات آموزش و پرورش، مخابرات، توزیع برق، آبفا، اداره اوقاف و نماینده شرکت نفت حضور داشتند. پس از ارائه گزارشهای دستگاههای اجرایی، هماهنگیهای لازم برای رفع هرگونه نواقص احتمالی و اطمینان از آمادگی کامل شعب اخذ رأی صورت پذیرفت.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....