مدیر اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: چهارشنبهسوری در این استان مصدوم و حادثه نداشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نرگس عسگری، سرپرست اورژانس و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه چهارشنبه سوری ،در استان ،هیچ حادثه ومصدومی ،به مرکز ارتباطات اورژانس، گزارش نگردید.
مدیر حوادث دانشگاه، با تقدیر وتشکر ،از مردم فهیم استان، خصوصا جوانان و نوجوانان، گفت:خوشبختانه امسال با توجه به حساسیت موضوع ونظارت و توجه مردم وخانوادهها به این موضوع ،گزارشی در خصوص حوادث مرتبط با برنامه های چهارشنبه آخر سال در استان نداشتیم.
سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان، افزود: این موضوع باعث شد تا توان ونیروی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، برای رسیدگی به بیماران اورژانسی ورسیدگی در شرایط ویژه، حفظ شود.
انتهای پیام/7540
بیش از 30 عنوان اثر مکتوب برای چاپ و رونمایی دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری آمادهسازی شد.
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری از زخمی شدن 2 محیطبان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
مهمترین اخبار استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 30 خردادماه را در خبرگزاری تسنیم ببینید.
رئیس اداره تعلیم و تربیت چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع با 8 مرکز نگهداری غیرمجاز کودکان در استان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....