سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیین اختتامیه سومین اجلاسیه سراسری نماز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در شیراز برگزار شد.
در این مراسم، از سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، حجت الاسلام سعید سربازی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و سرهنگ دوم پاسدار محمد سالاری معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه به عنوان برگزیدگان ترویج فرهنگ نماز در سطح سپاه پاسداران تقدیر به عمل آمد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اهدای لوح تقدیر به این مسئولان، از تلاشهای آنان در اعتلای امر نماز قدردانی کرد.
در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: “نقش آفرینی مجاهدانه شما و مجموعه تحت امرتان را در اعتلای امر نماز و کسب عنوان رده برتر به لحاظ تبلیغ و ترویج منزلت نماز و مشارکت گیری از دستگاههای مختلف استان و صرف هزینه مطلوب در راستای فراگیری سازی و گفتمان سازی این فریضه الهی ارج نهاده و توفیقات روز افزون شما را در استمرار این راه نورانی در سایه عنایات الهی، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنهای مسئلت مینمایم.”
گفتنی است در حاشیه سومین اجلاسیه نماز سپاه پاسداران، نمایشگاهی از 70 ثانیه کلیپهای تولید شده توسط فرهنگیاران سپاه هرمزگان برپا شد که با استقبال گسترده شرکتکنندگان مواجه گردید.
انتهای پیام/864
نماینده ولیفقیه در استان هرمزگان گفت: نباید اجازه داد سهم فرهنگ در مسئولیت اجتماعی صنایع نادیده گرفته شود.
رئیس سازمان شیلات ایران، بر حمایت از جامعه صیادی و تقویت زیرساختهای شیلاتی در هرمزگان تأکید کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان از تداوم بیوقفه خدمات شناورهای مسافری در بحرانیترین روزهای جنگ خبر داد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان انگیزه شهید چمران را داشتن درد دین ودغدغهمندی نسبت به مسائل امت اسلامی توصیف کرد.
Δ
آفرین بر شما ....