دادستان ریگان از رفع تصرف بیش از 5 هکتار از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان و اعاده آن به بیتالمال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از ریگان، محمد صالح سعیدی گراغانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان، از رفع تصرف بیش از پنج هکتار از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان و اعاده آن به بیتالمال خبر داد و بر عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان تأکید کرد.
وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای صیانت از حقوق بیتالمال و حفاظت از اراضی ملی و دولتی، با اقدام بهموقع و پیگیری اداره راه و شهرسازی، عملیات خلع ید و قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در زمینی به مساحت پنج هکتار اجرا شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان افزود: ارزش تقریبی این اراضی بالغ بر 140 میلیارد ریال برآورد شده که پس از اجرای حکم قضایی و رفع تصرف، به بیتالمال اعاده شده است.
دادستان ریگان با اشاره به تداوم اقدامات دستگاه قضایی در صیانت از اراضی ملی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 121 هزار و 500 متر مربع از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرهای ریگان و گنبکی رفع تصرف شده و به چرخه قانونی بازگشته است.
سعیدی گراغانی با تأکید بر عزم قاطع مجموعه قضایی در مقابله با زمینخواری و هرگونه تعرض به اموال عمومی بیان کرد: این حوزه قضایی با هرگونه تجاوز و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی برخوردی قاطع و بدون اغماض خواهد داشت و اجرای دقیق و سریع احکام قضایی در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از بیتالمال با جدیت دنبال میشود.
وی در پایان با هشدار به سودجویان خاطرنشان کرد: متخلفان در صورت هرگونه اقدام غیرقانونی، علاوه بر اجرای احکام صادره، تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....