مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان از تزریق 2600 میلیارد ریال اعتبار به مراکز درمانی خوزستان خبرداد.
محمدرضا رضایی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: طی هفته جاری، 2600 میلیارد ریال اعتبار از سازمان بیمه سلامت ایران به استان خوزستان تخصیص یافت و توزیع شد.
وی افزود: این اعتبار در جهت پرداخت مطالبات بیمارستانهای دولتی و خصوصی، مراکز دیالیز، داروخانهها، پزشکان، مراکز ترک اعتیاد، درمانگاهها و سایر مراکز طرف قرارداد هزینه شده است. بیمه سلامت در بیمارستانهای دولتی، بین 90 تا 98 درصد هزینههای درمانی اقشار آسیبپذیر شامل مددجویان نهادهای حمایتی، بیماران خاص و صعبالعلاج و سایر گروههای مشمول را تقبل میکند و نقش مؤثری در کاهش پرداخت از جیب مردم دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان گفت: همچنین این سازمان، بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر از روستاییان و عشایر استان خوزستان را تحت پوشش بیمه درمانی قرار داده و خدمات گستردهای را به این جمعیت ارائه میدهد.با این تخصیص، مجموع مبالغ پرداختشده از سوی بیمه سلامت استان خوزستان طی یک ماه اخیر، به بیش از 5500 میلیارد ریال رسیده است.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....