با ایثار یک هموطن 14 ساله، بیست و نهمین اهدای عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، علی زارع هروکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: اعضای پیکر مرحوم داود غلامحسین زاده که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.
زارع هروکی افزود: کلیه این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز و کبد در بیمارستان شهید صدوقی یزد نجات بخش جان هموطنان شد.
انتهای پیام/781
رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد از گسترش کشت دیم گیاهان مرتعی بومی در استان خبر داد.
پویش «نذر حسینی» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با محرم در یزد آغاز شد.
هواشناسی یزد از افزایش نسبی دما و تداوم هوای گرم در استان تا پایان هفته خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، حکمرانی سلامت را راهکاری مؤثر برای ارتقای عدالت و کیفیت خدمات دانست.
Δ
آفرین بر شما ....