امام جمعه گناباد گفت: انتخاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای باعث ایجاد امید و شادی در دل مردم شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، حجتالاسلام حسن صادقینسب، شب گذشته در جمع مردم ولایتمدار گناباد که در آیین تجدید بیعت با امام امت گرد هم آمده بودند، ضمن تقدیر از تصمیم مجلس خبرگان رهبری، این انتخاب را شایسته و بهجا توصیف کرد.
امام جمعه گناباد با اشاره به نقش مجلس خبرگان در تعیین رهبری، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان با این انتخاب بهجا و شایسته، دلهای داغدار امت اسلامی را شاد و دشمنان را ناامید کرد.
وی ضمن تشکر از همه دستاندرکاران، از رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان، روسای قوا، نیروهای مسلح، مجمع تشخیص مصلحت نظام، حوزههای علمیه و تمامی اقشار مردم که با رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای همدلی و همراهی کردند، قدردانی به عمل آورد.
صادقینسب در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین جایگاه نظام شایستهسالاری در جمهوری اسلامی ایران گفت: در قانون آمده است که فقها و مجتهدین عادل منتخب مردم باید با دقت و احتیاط کامل، از میان علما و فقها شایستهترین فرد را که دارای ویژگیهایی چون اجتهاد، عدالت، سادهزیستی، شجاعت در پاسداری از اسلام و مسلمین، مدیریت قوی، مقبولیت عامه و دلسوزی برای امت باشد، معرفی کنند.
خطیب جمعه گناباد با اشاره به تحقق این فرآیند افزود: در همین راستا حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای به عنوان ولی امر مسلمین انتخاب شدند و به عنوان سومین رهبر جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند.
وی در پایان با تأکید بر حمایت قاطع مردم از رهبر جدید انقلاب تصریح کرد: ما مردم گناباد، همراه با عموم مردم کشور، ضمن استقبال از این بزرگوار، مراتب بیعت خود را با امام خامنهای اعلام میداریم و با خداوند بزرگ و شهدا و امام راحل پیمان میبندیم که تا آخرین قطره خون، گوش به فرمان خامنهای ثانی باشیم و از پای ننشینیم.
انتهای پیام/282
وزیر آموزش و پرورش گفت:تجلیل از خانواده شهدا رسالتی همگانی است، صبر و استقامت آنها ادامه مسیر شهادت است.
قدرت اصلی جمهوری اسلامی به مردم و اراده ملی متکی است،نه از مذاکره هراس داریم و نه آینده را به آن گره زدهایم.
تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامههای شنبه سیام خردادماه در خراسان رضوی منتشر شد.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس گفت: قطعه دوم محور سنگان خواف به تربتحیدریه به بهرهبرداری رسید.
Δ
آفرین بر شما ....