مرکز موقت درمان بستر امام علی (ع) اندیمشک با تأکید استاندار خوزستان بر صیانت از سلامت مردم راهاندازی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز، مرکز موقت درمان بستر امام علی (ع) اندیمشک، در پی خسارت گسترده بیمارستان این شهر که چندی پیش به دلیل حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به زیرساختهای درمانی کشور آسیب دیده بود، امروز افتتاح شد.
سید محمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه این مرکز درمانی تأکید کرد: صیانت از سلامت مردم و تداوم خدمات درمانی در منطقه از اولویتهای مهم بوده است. افتتاح بیمارستان موقت نمادی از مقاومت و ایستادگی مسئولان در برابر سختیها به شمار میرود.
وی افزود: حملات اخیر، خسارات گستردهای به زیرساختهای درمانی استان وارد کرده است، اما این اقدامات خصمانه دشمن هرگز مانعی در برابر ایستادگی و تلاش مضاعف برای خدمترسانی به مردم نبوده است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه هدف اصلی ما در این شرایط، اطمینان از عدم وقفه در ارائه خدمات درمانی به شهروندان است، افزود: راهاندازی بیمارستان موقت، گامی مهم در جهت حفظ پایداری سلامت جامعه است.
موالیزاده در پایان، بر عزم جدی مسئولان برای حفظ و تداوم خدمات درمانی در منطقه تأکید کرد و گفت: این اقدام، بازتابی از تعهد نظام به تأمین سلامت مردم، حتی در شرایط بحرانی است.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....