ادامه مسابقات لیگ فوتبال کشور به صورت متمرکز برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: احتمال برگزاری متمرکز مسابقات لیگ فوتبال کشور در یک شهر به خاطر جنگ وجود دارد.

استانها

عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به شرایط کنونی و حمله اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران اظهار کرد: از روز اول این حمله ناجوانمردانه، مردم در صحنه بوده‌اند و در خیابان‌ها حضور دارند. ما هم وظیفه خود می‌دانیم که در کنار مردم حاضر شویم.

وی با تأکید بر لزوم حضور ورزشکاران در این عرصه افزود: ورزشکاران نیز باید حضور پیدا کنند. ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم این حضور را در کنار مردم رقم بزنیم و به این موضوعات شور و حال ببخشیم.

طالقانی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده توسط هیئت فوتبال استان بیان کرد: با تشکیل موکب در بعضی مناطق خوزستان از جمله اهواز و به‌طور مشخص در مناطق گلستان، کیان‌پارس و حصیرآباد، حضور خود را اعلام کرده‌ایم. هیئت فوتبال در مناطق گلستان، کیان‌پارس و فولاد حضور فعال داشته و باشگاه استقلال خوزستان نیز در حصیرآباد مستقر شده و کارهای پشت‌پرده را انجام داده‌اند. سایر ظرفیت‌های ورزشی نیز در نقاط دیگر با مجوز لازم در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان با اشاره به اهداف دشمن خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ورزشکاران را نیز به شهادت می‌رساند و هدفش این است که مردم را از ورزش و شور و شوق اجتماعی دور کند. ما در حال دفاع هستیم و اجازه نمی‌دهیم این شرایط از مردم گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت مسابقات لیگ گفت: شما منتظر باشید که در آینده ممکن است مسابقات لیگ را در استان خوزستان به‌صورت متمرکز و در یک شهر برگزار کنیم. این امکان وجود دارد و در حال بررسی است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قطعاً به دنبال این هستند که مسابقات را برگزار کرده و به اتمام برسانند.

انتهای پیام