رئیس کل دادگستری خوزستان از آزادی 40 محکوم جرایم غیرعمد در زندانهای استان با کمک ستاد دیه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و با تلاش مدیران ستاد دیه و مجموعه دستگاه قضایی استان، 40 نفر از محکومان جرایم غیرعمد که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی در زندانهای سطح استان تحمل حبس میکردند، آزاد شدند.
وی افزود: مجموع بدهی این زندانیان بیش از 200 میلیارد تومان بوده که با کمک بلاعوض ستاد دیه به میزان سه میلیارد و 700 میلیون تومان، همچنین گذشت شکات و صدور احکام اعسار، زمینه آزادی آنان فراهم شد.
رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به عملکرد مثبت سال گذشته در این حوزه بیان کرد: در سال گذشته نیز با مشارکت خیران و ستاد دیه، 420 زندانی جرایم غیرعمد در سطح استان آزاد شدند.
دهقانی با قدردانی از کمکهای خیران تصریح کرد: امیدواریم با تداوم این مشارکتها، در زندانهای خوزستان هیچ محکوم جرایم غیرعمدی در حبس نباشد و شرایط برای آزادی تمام افراد واجد شرایط فراهم شود.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....