استاندار یزد در بازدید از پروژه موزه شهابسنگ، دستور تخصیص تسهیلات و نقدینگی برای تکمیل مجموعه را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدرضا بابایی استاندار یزد در ادامه بازدیدهای خود از موزههای استان، با حضور در محل پروژه موزه شهابسنگ یزد، از روند پیشرفت و مسائل مربوط به این مجموعه بازدید کرد.
وی با تقدیر از تلاشهای انجام شده برای راهاندازی این موزه اظهار کرد: این مجموعه حاصل تلاش یک جوان خوشفکر و علاقهمند است که طی سالهای گذشته اقدام به جمعآوری شهابسنگها از نقاط مختلف کشور کرده است.
استاندار یزد با تأکید بر ضرورت حمایت از ظرفیتهای علمی و فرهنگی افزود: تصمیمات لازم برای حمایت مالی و ارائه تسهیلات به منظور تسریع در تکمیل این پروژه اتخاذ شده است.
بابایی در پایان با اشاره به ظرفیت علمی موزه شهابسنگ خاطرنشان کرد: با توجه به وجود رشتههای مرتبط با معدن و زمینشناسی در دانشگاههای استان، این مجموعه میتواند به پایگاهی علمی برای دانشجویان و پژوهشگران تبدیل شود.
انتهای پیام/781
مها طالبی، قهرمان ووشوی ایران، وفاداری به یزد را مهمترین دلیل ادامه فعالیت ورزشی خود با نام این استان دانست.
نفوذ گرد و غبار و وزش باد نسبتاً شدید تا پنجشنبه در استان یزد ادامه دارد.
مدیرعامل آب منطقهای یزد از افت آبخوانها و تداوم فشار بر منابع آبی استان خبر داد.
ملامحمود بن عبدالمطلب یزدینجفی از نوادگان ملاعبدالله را باید چهرهای چندوجهی در تاریخ فرهنگی نجف دانست.
Δ
آفرین بر شما ....