استاندار بوشهربا اشاره به تخصیص 21میلیاردتومان به محورمواصلاتی دشت پلنگ دشتی از افتتاح آن درهفته دولت خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، ارسلان زارع استاندار بوشهر صبح امروز با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان دشتی و جمعی از مدیران کل اجرایی استان، ضمن بازدید میدانی از پروژه روکش آسفالت قطعه دوم محور «لاور شرقی – دشت پلنگ»، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح را مورد ارزیابی قرار داد.
استاندار بوشهر در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل زیرساختهای مواصلاتی در مناطق روستایی و عشایری، اظهار داشت: این پروژه به طول 6 کیلومتر با هدف ارتقای ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور اهالی منطقه در حال اجراست که با تلاش تیمهای اجرایی، روند پیشرفت آن مطلوب ارزیابی میشود.
دکتر زارع در خصوص تأمین منابع مالی این طرح افزود: اعتبار اولیه برای اجرای این پروژه 17 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که با توجه به حجم عملیات اجرایی و افزایش کیفیت زیرساختها، این مبلغ به 21 میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر کیفیت پروژههای عمرانی خاطرنشان کرد: با برنامهریزی صورتگرفته و تلاش دستاندرکاران، این قطعه از محور «لاور شرقی – دشت پلنگ» در هفته دولت سال جاری تکمیل و به بهرهبرداری نهایی خواهد رسید تا مردم منطقه از مزایای آن بهرهمند شوند.
انتهای پیام/
مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: حضور مدیران در میدان، الگوی خدمترسانی بیمنت به مردم است.
روزنامههای دوشنبه 18خرداد بوشهر با عناوینی چون ماندگاری کمآبی و تابستان داغ بوشهر منتشرشد.
رئیس هیات تکواندو بوشهر از کسب 86 مدال در مسابقات ملی و بینالمللی توسط ورزشکاران این استان خبرداد.
شعارهای حمایت از نیروهای مسلح در نود و نهمین شب خروش انقلابی مردم بوشهر در میدان طنینانداز شد.
Δ
آفرین بر شما ....