فرماندار یزد از برنامهریزی برای افزایش ذخایر استراتژیک و تامین پایدار آرد یزد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدجواد آقایی، فرماندار یزد در بازدید از اداره کل غله استان، بر ضرورت تأمین پایدار گندم و آرد مورد نیاز استان تأکید کرد و گفت: برنامهریزیهای لازم برای ذخیرهسازی مناسب و توزیع مطلوب آرد در سطح استان انجام شده است.
وی گفت: هدف از این بازدید، بررسی روند اجرای مصوبات گذشته و ارزیابی وضعیت ذخیرهسازی گندم و نحوه توزیع آرد در استان بوده است.
آقایی با قدردانی از اقدامات مجموعه اداره کل غله افزود: گزارشهای ارائهشده نشان میدهد وضعیت ذخایر موجود در سیلوهای استان مناسب است و با توجه به آغاز فصل برداشت گندم در استانهای خوزستان و فارس، پیشبینی میشود سهمیه مطلوبی به استان یزد اختصاص یابد.
فرماندار یزد تصریح کرد: بخش عمده این سهمیه برای تأمین نیاز شهرستان یزد در نظر گرفته خواهد شد تا روند توزیع آرد و تأمین نیاز نانواییها بدون وقفه ادامه پیدا کند.
آقایی با اشاره به برنامهریزیهای انجامشده برای افزایش ظرفیت ذخیرهسازی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای مدیریت ذخایر استراتژیک استان اتخاذ شده و تلاش میشود مردم در حوزه تأمین آرد و گندم با هیچگونه مشکلی مواجه نشوند.
وی تأکید کرد: هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و نظارتی نقش مهمی در مدیریت صحیح توزیع و تأمین کالاهای اساسی دارد و این روند با جدیت دنبال میشود.
در این بازدید همچنین گزارشی از وضعیت موجودی سیلوها، روند تأمین آرد نانواییها و برخی چالشهای موجود در حوزه توزیع ارائه شد.
انتهای پیام/781/
پویش «نذر حسینی» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با محرم در یزد آغاز شد.
هواشناسی یزد از افزایش نسبی دما و تداوم هوای گرم در استان تا پایان هفته خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد، حکمرانی سلامت را راهکاری مؤثر برای ارتقای عدالت و کیفیت خدمات دانست.
رئیس اورژانس یزد از جانباختن یک مرد 60 ساله بر اثر غرقشدگی در استخر کشاورزی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....