امتحانات پایان سال تحصیلی پایههای هفتم، هشتم، نهم و دهم در استان اردبیل غیرحضوری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیداردشیر رشیدی آلهاشم، اظهار کرد: با استناد به مصوبات جلسه شورای تامین استان اردبیل به تاریخ 30 اردیبهشت امسال و با توجه به اینکه بخش عمدهای از ماههای سال تحصیلی در بستر آموزش مجازی سپری شده است و همچنین با در نظر گرفتن دغدغه و نگرانی خانوادهها برای حضور فرزندانشان در مدارس، مقرر شد امتحانات پایههای یادشده به صورت غیرحضوری برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، اداره کل آموزش و پرورش استان، برنامه ریزی های لازم برای برقراری شرایط مناسب به منظور برگزاری غیرحضوری این امتحانات را انجام خواهند داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به شرایط کشور در وضعیت جنگی حاضر بیان کرد: تحصیل در بستر شاد در چند ماه اخیر با رونق قابل توجهی انجام شد و در چند روز آینده دانش آموزان، معلمان و مدارس آماده برگزاری امتحانات هستند.
رشیدی آلهاشم با بیان اینکه امتحانات پایان سال تحصیلی پایههای هفتم، هشتم، نهم و دهم در استان اردبیل غیرحضوری شد، تصریح کرد: دانش آموزان مقطع یازدهم و دوازدهم نیز با حضور در مدارس امتحانات خود را به صورت حضوری انجام می دهند.
انتهای پیام/132/
با توجه به عملکرد نامطلوب صندوق پژوهش و نوآوری اردبیل این مجموعه در لیست سیاه قرار گرفته است.
ابوالفضل العباس(ع) علمداری که نامش پس از قرنهاهمچنان مترادف با بصیرت، ولایتمداری، ایثار، شجاعت وجوانمردی است.
دولت قرار است کالا برگ دهکهای پایین جامعه را در ماههای آینده افزایش دهد.
استاندار اردبیل گفت: در دوران پسا جنگ همه مسوولان باید خود را برای سازندگی کشور آماده کنند.
Δ
آفرین بر شما ....