با تصمیم شورای تامین استان گلستان امتحانات خردادماه به صورت غیرحضوری برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، با تصمیم شورای تأمین استان، در جهت مدیریت و تداوم جریان آموزش غیرحضوری، سنجش پیشرفت تحصیلی نوبت خردادماه 1405 به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
بنابراین ارزشیابی دانشآموزان دوره ابتدایی (اول تا ششم)، پایههای هفتم، هشتم و نهم (متوسطه اول) و پایه دهم (متوسطه دوم نظری) در خرداد ماه 1405 به صورت غیرحضوری انجام میشود.
لازم به ذکر است امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم تابع تصمیم کشوری است و پس از عادی شدن شرایط کشور، توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود امتحانات متوسطه اول و پایه دهم در مقطع متوسطه دوم از 9 تا 31 خرداد غیرحضوری خواهد بود.
انتهای پیام/
معاون استاندار گلستان از اخذ مجوز صادرات 10 هزارتن سیب زمینی خبر داد.
مدیرحوزه علمیه خواهران گلستان از فعالیت 900 مبلغه در محرم با هدف تبیین و مقابله با عملیات رسانه دشمن خبر داد.
مراسم «نخلپا» در کردکوی یکی از شاخصترین جلوههای تعزیهمحور و آیینی ماه محرم در استان گلستان به شمار میرود.
حضرت عباس(ع) در کربلا با وفاداری کامل به امام حسین(ع) به نماد ماندگار بصیرت و استقامت در مکتب عاشورا تبدیل شد.
Δ
آفرین بر شما ....