با تصمیم شورای تامین استان گلستان امتحانات خردادماه به صورت غیرحضوری برگزار میشود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، با تصمیم شورای تأمین استان، در جهت مدیریت و تداوم جریان آموزش غیرحضوری، سنجش پیشرفت تحصیلی نوبت خردادماه 1405 به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
بنابراین ارزشیابی دانشآموزان دوره ابتدایی (اول تا ششم)، پایههای هفتم، هشتم و نهم (متوسطه اول) و پایه دهم (متوسطه دوم نظری) در خرداد ماه 1405 به صورت غیرحضوری انجام میشود.
لازم به ذکر است امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم تابع تصمیم کشوری است و پس از عادی شدن شرایط کشور، توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
گفتنی است؛ پیش از این اعلام شده بود امتحانات متوسطه اول و پایه دهم در مقطع متوسطه دوم از 9 تا 31 خرداد غیرحضوری خواهد بود.
انتهای پیام/
رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: حوزههای علمیه باید مبلغانی با نگاه تمدنی و افق جهانی تربیت کنند.
اجرایی شدن طرح طبیعتگردی درتنها جزیره ایرانی خزر (آشوراده) باورود سرمایهگذار،امیدها رابرای رونق آن زنده کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از اجرای گمانه زنی درباره محوطه باستانی کارونزمین در ارتفاعات البرز شرقی خبرداد.
نخستین گروه از حجاج گلستانی دقایقی قبل از طریق پرواز جده گرگان وارد این سرزمین شدند.
Δ
آفرین بر شما ....