رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان گفت: 100 درصد اعتبارات حقوق دولتی به استان کرمان آمده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا وحیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان در یازدهمین جلسه شورای برنامهریزی و توسعه استان که با حضور استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی برگزار شد، اظهار کرد: برای دستگاههای نظام بودجه استانی که بودجه آنها در شورای برنامهریزی استان تصمیمگیری میشود، تاکنون 3348 میلیارد تومان اعتبارات هزینهای به استان ابلاغ شده است.
وی با عنوان اینکه اعتبارات حقوق دولتی 100 درصد به استان آمده است، افزود: 254 کارمند در استان کرمان بازنشسته شدند و تمامی پاداش خدمت آنها ابلاغ شده و به دستگاههای اجرایی نیز پرداخت شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی استان کرمان، اعلام کرد: تاکنون 15 هزار و 155 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبارات پاسخگوی نیازهای استان نیست بر اساس قانون مصوب شده که از محل جلب مشارکت عمومی جذب اعتبارات داشته باشیم و بیش از 45 درصد طرحهای مصوب شده در سند تحرک بخشی استان باید با اعتبارات بخش خصوصی اجرایی شود.
وحیدی با اشاره به اینکه در سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان مصوباتی داشتیم که در حوزه قضایی تقویت زیرساختها را داشته باشیم، افزود: در سال جاری برای زندانهای استان حدود 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است و امیدواریم وضعیت ندامتگاهها ارتقا پیدا کند.
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....