رئیس اورژانس کرمان گفت: تصادف سواری سمند و پژو پارس در محور ارزوئیه – وکیلآباد شش مصدوم برجا گذاشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، غلامرضا خادمیپور، رئیس اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد سواری سمند و پژو پارس در محور “ارزوئیه” به “وکیل آباد” خبر داد و گفت: در این تصادف که محدوده دوراهی محمد آباد به وقوع پیوست 6 نفر مصدوم شدند.
وی با اشاره به جزئیات این حادثه، گفت: ساعت 20:24 شب گذشته پنجشنبه (9 بهمن ماه) با اعلام مرکز ارتباطات و دیسپچینگ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یکدستگاه سواری پژو پارس در محور “ارزوئیه”به “وکیل آباد”(دوراهی محمد آباد )، بلافاصله 2 تیم فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان، افزود: در این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که 2 نفر آنها مرد و 4 نفر زن بودند که در رده سنی 3 و 63 سال قرار داشتند.
وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب، توسط تیمهای فوریتهای پزشکی پایگاه جادهای وکیل آباد و پایگاه شهری ارزوئیه به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) “ارزوئیه” منتقل شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تصادف رانندگی محور “ارزوئیه” به “وکیل آباد” گفت: حال یک نفر از مصدومین این وخیم اعلام شده است.
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....