نگاهی به مهمترین اخبار استان هرمزگان در 1 خرداد ماه میاندازیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهمترین اخبار استان هرمزگان در روز جمعه 1 خرداد ماه عبارتند از:
در تسنیم:
در سایر رسانه ها:
خنثیسازی مهمات عملنکرده در بندرعباس
عملیات خنثیسازی مهمات عملنکردۀ جنگ رمضان فردا شنبه از صبح تا عصر در حومه شهر بندرعباس انجام میشود.
روایت تکاندهنده مادر شهید 7 ساله در حمله به مدرسه شجرهطیبه
مادر ماکان نصیری، شهید 7 ساله حادثه حمله آمریکا و اسرائیل به مدرسه شجرهطیبه میناب، در روایتی غمانگیز از لحظات شهادت فرزندش و جستوجوی دشوار برای یافتن بقایای پیکر او سخن گفت.
آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مرکز دیالیز هرمزگان
عملیات اجرایی بزرگترین مرکز تخصصی دیالیز استان هرمزگان با زیربنای 3 هزار متر مربع و با هدف رفع کمبودهای زیرساختی و کاهش آلام بیماران کلیوی، در بندرعباس آغاز شد.
پیشرفت 80 درصدی پروژه بزرگ آبشیرینکن بندرچارک
نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: طرح بزرگ آبشیرینکن بندرچارک 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ضربالاجل برای پلمب جایگاههای سوخت فاقد دوربین پلاکخوان در جاسک
دادستان شهرستان جاسک با تاکید بر لزوم انضباطبخشی به وضعیت عرضه سوخت، گفت: جایگاههای سوخت منطقه،10 روز برای نصب سامانه پلاکخوان فرصت دارند و در صورت استنکاف، پلمب خواهند شد.
انتهای پیام/864
نخستین آشپزخانه از 125 آشپزخانه پویش اطعام و احسان حسینی با حضور نماینده ولیفقیه در هرمزگان افتتاح شد.
نماینده ولیفقیه در هرمزگان مبلغان دینی را مسئول اقامه فرهنگ عاشورا و پرچمداران جهاد تبیین دانست.
معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی جایزه مسیر میناب و اجرای طرح بورسیه ویژه خبر داد.
کارشناس هواشناسی هرمزگان از صدور هشدار سطح زرد دریایی خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....