رئیس اداره برق شهرستان ری از آغاز اجرای برنامه مدیریت مصرف برق برای مشترکان صنعتی و کشاورزی خبر داد.
مجید خانی، رئیس اداره برق شهرستان ری، در گفتوگو با خبرنگار تسنیم از اجرای برنامه مدیریت بار برای مشترکان صنعتی و کشاورزی این شهرستان خبر داد و با اشاره به آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق، اظهار کرد: با توجه به ضرورت مدیریت بهینه مصرف انرژی و به منظور حفظ پایداری شبکه توزیع برق، برنامه مدیریت بار برای مشترکان کشاورزی و صنعتی منطقه برق شهرری از روز شنبه 26 اردیبهشتماه اجرایی خواهد شد.
وی افزود: بر اساس این برنامه، مشترکان بخش کشاورزی همهروزه از ساعت 13 تا 18 مشمول طرح مدیریت مصرف خواهند بود.
رئیس اداره برق شهرستان ری در ادامه گفت: همچنین برای برخی واحدهای صنعتی منطقه نیز برنامه زمانبندی مشخصی در نظر گرفته شده است؛ بهگونهای که مشترکان صنعتی محدوده ایرانترانسفو روزهای شنبه از ساعت 8 تا 24، مشترکان صنعتی محدوده آهنمکان روزهای سهشنبه از ساعت 8 تا 24، مشترکان صنعتی محدوده عشقآباد قلعهنو روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 24 و مشترکان صنعتی شهرک ولیعصر قلعهنو روزهای یکشنبه از ساعت 8 تا 24 مشمول این برنامه خواهند بود.
وی تصریح کرد: مشترکان صنعتی محدوده پالایشگاه نیز روزهای شنبه از ساعت 8 تا 24 در چارچوب برنامه مدیریت بار قرار میگیرند.
گزارشهای مردمی درباره کلاس حضوری مدارس شهر ری بررسی میشود
خانی در پایان با قدردانی از همراهی مشترکان صنعتی و کشاورزی منطقه خاطرنشان کرد: همکاری این مشترکان در اجرای برنامههای مدیریت مصرف نقش مهمی در حفظ پایداری شبکه برق و تأمین برق پایدار برای همه مشترکان خواهد داشت.
انتهای پیام/
عضو خبرگان رهبری، حضور آگاهانه مردم در صحنه، زیربنای اقتدار دفاعی و موفقیت دیپلماسی دانست.
آیین سنتی مشعلگردانی نجفیها و کربلاییهای مقیم تهران با حضور عزاداران در محله دولتآباد شهرری برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از افزایش 500 مگا وات برق طی هفته گذشته خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ورامین از ممنوعیت عرضه طلای دستدوم بدون مجوز خبر داد و بر تشدید نظارتها تأکید کرد.
Δ
آفرین بر شما ....