اجتماع حماسی مردم وطن دوست و جان فدای بوشهر برای شصت و سومین شب متوالی در میدان امام بوشهر برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در ادامه اجتماعات شبانه در دفاع از میهن اسلامی، بیعت با مقام معظم رهبری، خونخواهی امام شهید و حمایت از نیروهای مسلح مردم ولایتمدار بوشهر شامگاه شنبه برای شصتوسومین شب در میدان حضور یافتند و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و ایادی آنان از جمله وطنفروشان و جنایتکاران اعلام کردند.
این اجتماع باشکوه که در میدان امام بوشهر با حضور حماسی مردم از جمله جوانان و نوجوانان تشکیل شد شعارهای انقلابی لبیک یا خامنهای، ما اهل کوفه نیستیم رهبر تنها بماند، خلیجفارس ایران محل دفن شیطان و مرگ بر اسرائیل و آمریکا در فضای میدان طنینانداز بود.
در میان تجمعکنندگان، خانوادهها و نوجوانانی دیده میشدند که در کنار سالمندان، تصویری از پیوستگی اجتماعی را به نمایش گذاشته بودند.
شصتوسومین شب از «شبهای اقتدار» درحالی برگزار شد که بیش از 40 موکب فرهنگی، خدماتی، آموزشی، رسانهای و مشاورهای فعالیت میکردند.
اجتماع شبانه مردم بوشهر صحنه نمایش اتحاد، همبستگی و آمادگی شهروندان برای پاسداری از ارزشها است حضوری پرشور که در دل تاریکی شب، نوری از امید و اراده را روشن ساخته است.
انتهای پیام/
استاندار بوشهر از تکمیل پروژههای نیمهتمام با استفاده از ظرفیت مولدسازی داراییها در بخشهای مختلف خبرداد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت و شرجی در کنار غبار محلی و ثبت دمای 47 درجهای در شبانهروز خبرداد
سقای دشت کربلا نمادِ پیوندِ ناگسستنی میان عشق، ایمان و ولایتمداری در مکتب اهلبیت(ع) است.
سرپرست معاونت اجرایی منطقه ویژه پارس گفت:پس از 4 ماه وقفه، پروازهای عسلویه از شنبه 6 تیرماه ازسرگرفته میشود.
Δ
آفرین بر شما ....