پلیس خوزستان از شناسایی و دستگیری 2 قاچاقچی سلاح و مهمات در ورودی شهرستان شوش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی پلیس، ماموران پلیس با انجام رصدهای اطلاعاتی و فنی، موفق به شناسایی 2 نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات شدند که قصد داشتند محمولهای از مهمات جنگی را به شهرستان اهواز منتقل کنند.
پس از انجام تعقیب و مراقبتهای هدفمند اطلاعاتی، خودروهای متهمان در ورودی شهرستان شوش شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از این خودروها تعداد هشت هزار فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و هر 2 متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند.
متهمان پس از تفهیم اتهام و مواجه شدن با ادله متقن پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.
پیش از این نیز فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه از کشف یک هزار و 500 فشنگ کلاشینکف از یک دستگاه خودروی سواری و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داده بود.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....