رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آبرسانی به بخش رودشت و شهر سردشت همچنان با تانکر است.
عطا الله حسینپور، رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با تأکید بر لزوم تقویت تعامل با جامعه شورایی برای حل مشکلات، اظهار داشت: آبرسانی به شهرستان لردگان نزدیک به 12 سال است که آغاز شده، اما متأسفانه بخش رودشت و شهر سردشت همچنان با تانکر آبرسانی میشوند و این تانکرها نیز پاسخگوی نیاز مردم نیستند.
وی با اشاره به بازدیدهای معاونین رئیس جمهور و اتخاذ مصوبات استانی و کشوری، از کندی روند اجرای پروژهها ابراز گلایه کرد و افزود: علیرغم بازدیدها و مصوبات، روند اجرای پروژهها به کندی پیش میرود.
رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: محلات جدید مسکونی مانند محله فرهنگیان، شریفی و محله حاجی آباد لردگان هنوز به شبکه آب و فاضلاب شهر وصل نشدهاند و لازم است مشکلات این محلات بررسی شود.
وی همچنین به یکی از مهمترین مسائل روستایی استان، به ویژه در بخش رودشت، پرداخت و تصریح کرد: مدیریت پسماند فاضلابی در این بخش به درستی انجام نمیشود و محل مناسبی برای تخلیه فاضلاب وجود ندارد که این موضوع مشکلات عدیدهای را برای مردم ایجاد کرده است.
حسینپور در پایان از تمام ارگانهای مربوطه خواست تا با برنامهریزی دقیق و همکاری بین دستگاهی، نسبت به حل این معضلات اقدام کنند.
انتهای پیام/7540
بیش از 30 عنوان اثر مکتوب برای چاپ و رونمایی دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری آمادهسازی شد.
مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری از زخمی شدن 2 محیطبان توسط شکارچیان غیرمجاز خبر داد.
مهمترین اخبار استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 30 خردادماه را در خبرگزاری تسنیم ببینید.
رئیس اداره تعلیم و تربیت چهارمحال و بختیاری از برخورد قاطع با 8 مرکز نگهداری غیرمجاز کودکان در استان خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....