معاون درمان علوم پزشکی اهواز از مراجعه 207 هزار و 724 نفر به اورژانس بیمارستانهای تابعه در طول جنگ خبر داد.
فرهاد سلطانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، از مراجعه 207 هزار و 724 نفر به اورژانس بیمارستانهای تابعه این دانشگاه در 19 روز ابتدایی جنگ رمضان خبر داد.
وی افزود: با وجود شرایط جنگی و تجاوز دشمن، تمامی مراکز درمانی استان در آمادهباش کامل بوده و روند ارائه خدمات درمانی به مردم و مجروحان بدون وقفه ادامه دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به پایداری نظام سلامت در استان خوزستان در شرایط جنگی و تأکید بر استمرار خدمات تخصصی در کنار فوریتهای پزشکی تأکید کرد.
سلطانی افزود: همچنین در این بازه زمانی، تعداد 32 هزار و 841 بیمار در بخشهای مختلف بیمارستانهای تابعه دانشگاه با دریافت خدمات لازم درمانی، بستری شده و تحت مراقبتهای لازم قرار گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با همت کادر درمان و جراحان مجرب، تاکنون 8 هزار و 239 مورد عمل جراحی در اتاقهای عمل مراکز درمانی تابعه انجام شده است که توان عملیاتی بالای دانشگاه در مدیریت بحران و پاسخگویی به نیازهای درمانی شهروندان را نشان میدهد.
انتهای پیام /
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....