معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: فعالان اقتصادی در زمان جنگ تلاش گستردهای کردند و کمبودی نداشتیم.
جواد کاظمینسب الباجی، معاون اقتصادی استانداری خوزستان در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به عملکرد حوزه اقتصاد در دوران جنگ اظهار کرد: در خوزستان سه اتاق بازرگانی فعال داریم و فعالان اقتصادی و دستگاههای مرتبط در حوزه تأمین کالاهای اساسی در زمان جنگ تلاشهای گستردهای انجام دادند، بهگونهای که تاکنون هیچگونه کمبودی در این زمینه گزارش نشده است.
وی با بیان ضرورت تقویت ساختارهای مدیریتی افزود: در شلمچه مدیر واحد نداریم که باید این موضوع بهصورت جدی پیگیری شود و همچنین لازم است اختیارات بیشتری به فرمانداران تفویض شود.
معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تأکید بر رویکرد نتیجهمحور در مدیریت اقتصادی تصریح کرد: هدف، خروجی کار است و این خروجی باید در راستای آسایش و رفاه مردم باشد.
کاظمینسب الباجی ادامه داد: بیشترین حجم صادرات از مبادی آبادان، خرمشهر و چذابه در حال انجام است و باید شرایط بندری و زیرساختی برای توسعه تجارت در این مناطق تسریع و تقویت شود.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....