معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بانکهای عامل برای پرداخت حقوق کارگران تا آخر سال فعالیت کنند.
به گزارش تسنیم از اهواز، جواد کاظمینسب معاون اقتصادی استاندار خوزستان با صدور دستوری خطاب به بانکهای عامل، بر لزوم فعال بودن شعب بانکی در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال برای پرداخت حقوق پرسنل واحدهای صنعتی تأکید کرد.
وی افزود: نظر به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم به منظور پرداخت حقوق پرسنل واحدهای صنعتی، لطفاً وضعیت بانکهای استان در اسرع وقت بررسی و ترتیبی اتخاذ شود تا با فعال بودن همه شعب بانکهای عامل در روزهای پنجشنبه و جمعه و در صورت لزوم حتی روز شنبه، فرآیند پرداخت حقوق پرسنل کارخانجات با مشکل مواجه نشود.
کاظمی نسب تأکید کرد: اگر بانکی در این خصوص مشکلی داشته باشد، سریعاً اطلاعرسانی شود تا از طریق بانک مرکزی و بانک کشوری موضوع پیگیری گردد.
انتهای پیام
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....