نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شهادت کودک سه ساله در بهبهان گفت:خون این شهید، سند جنایات سلطه است.
به گزارش تسنیم از خوزستان، حجتالاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسویفرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به شهادت یک کودک سه ساله به نام ایلماه بیلکی در حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به روستای لنگیرات از توابع بخش زیدون شهرستان بهبهان، تأکید کرد: خون این شهید معصوم سند روشنی بر تداوم جنایات نظام سلطه و آمریکا و رژیم آمریکا است.
وی در جریان عیادت از خانواده این شهیده در شهرستان امیدیه، با حضور در منزل شهیده ایلماه بیلکی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت درمانی مادر و برادر مجروح این شهیده قرار گرفت.
موسویفر در این دیدار با تأکید بر جایگاه خون شهیدان در فرهنگ اسلامی، اظهار کرد: شهادت یک کودک سه ساله در آغوش خانواده نشان میدهد که نظام سلطه حتی حرمت خانه و کانون خانواده را نیز رعایت نمیکند و این رفتارها در حافظه تاریخی ملت ایران و جهان اسلام باقی خواهد ماند.
امام جمعه اهواز با اشاره به استمرار حملات رژیم صهیونیستی و ارتش تروریست آمریکا علیه غیرنظامیها تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن سالهاست که با جنگهای نیابتی، محاصره اقتصادی و حملات مستقیم، جان غیرنظامیان را هدف قرار میدهند و امروز، نام ایلماه بیلکی بهعنوان یک شهید معصوم در کنار سایر قربانیان این جنایات ثبت شده است.
انتهای پیام /
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....