مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از ثبت 1228 واحد نذر خون در روز عاشورای حسینی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کیان دهرابپور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اظهار داشت: همزمان با چهارم تیرماه و روز عاشورای حسینی، هشت مرکز خونگیری در سطح استان پذیرای عزاداران حسینی بود که با استقبال پرشور مردم مواجه شد.
وی افزود: در این روز، مجموعاً 1437 نفر به این مراکز مراجعه کردند که از این تعداد، 1228 نفر موفق به اهدای خون شدند. به گفته دهرابپور، سهم بانوان در این پویش 44 نفر و مابقی اهداکنندگان را آقایان تشکیل میدادند.
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با قدردانی از همراهی مردم ولایتمدار در این آیین مذهبی و انسانی، خاطرنشان کرد: انتظار میرود روزهای آینده نیز هموطنان عزیز همچون گذشته، یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآوردههای خونی باشند و این سنت حسنه را استمرار بخشند.
وی در پایان تأکید کرد: ذخایر خونی استان در وضعیت مناسبی قرار دارد، اما نیاز مستمر به اهدای خون، ضرورت حضور داوطلبانه مردم را دوچندان میکند.
انتهای پیام /174
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از فعال بودن هشت مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا در استان خبر داد.
همزمان با ایام محرم الحرام، آیین سنتی برافراشتن بیرق امام حسین(ع) در امامزاده هارونیه اصفهان برگزار شد.
تعمیر ترانسفورماتور 150 مگاولتآمپری نیروگاه اصفهان در 57 روز انجام و رکوردی جدید ثبت شد.
استاندار اصفهان از فعالسازی 13 کمیته تخصصی برای ساماندهی حضور ایمن و گسترده زائران خبر داد.
Δ
آفرین بر شما ....