فرماندارگناوه بااشاره به توسعه زیرساختهای ورزش از افتتاح پیست تارتان ورزشگاه گناوه در هفته دولت خبرداد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، دانیال اسفندیاری فرماندار گناوه شامگاه یکشنبه در بررسی روند اجرای پروژه پیست تارتان ورزشگاه شماره 2 این شهرستان اظهار کرد: با توجه به درخواست بهحق ورزشکاران رشته دوومیدانی احداث پیست تارتان در ورزشگاه شماره 2 در دستور کار قرار گرفت و با تأمین اعتبار لازم، عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: بهرهبرداری از این مجموعه گامی مؤثر در راستای حمایت از ورزشکاران، ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و فراهمسازی بستر مناسب برای برگزاری مسابقات رسمی خواهد بود.
فرماندار گناوه با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای ورزشی در شهرستان بیان کرد: تکمیل و بهرهبرداری از این پروژه میتواند نقش مهمی در رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی بهویژه در رشته دوومیدانی ایفا کند.
اسفندیاری خاطرنشان کرد: با برنامهریزی انجام شده تلاش میشود عملیات اجرایی این پروژه در موعد مقرر به پایان برسد تا در هفته دولت امسال به صورت رسمی افتتاح و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.
انتهای پیام/
مدیر حوزه علمیه بوشهر گفت: تداوم حضور در میدان و مردمی بودن عامل شکست هجمه وحشیانه غرب به ایران است.
روزنامههای چهارشنبه 13خرداد بوشهر با عناوینی چون ابعاد بیکاری و چتر حمایتی در بوشهر منتشر شد.
7 شهرستان بوشهر دمای47درجه را در شبانهروز گذشته تجربه کردهاند و دمای هوا در استان همچنان افزایشی است.
استاندار بوشهربا اشاره به تخصیص 21میلیاردتومان به محورمواصلاتی دشت پلنگ دشتی از افتتاح آن درهفته دولت خبرداد.
Δ
آفرین بر شما ....