برق 72 اداره و سازمان به شکل هوشمند و از طریق «لیمیتر» بهصورت موقت قطع شد.
بهگزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اکبر فرجنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گفتوگو با اصحاب رسانه با اشاره به نقش تعیینکننده همراهی دستگاههای اجرایی در روزهای افزایش مصرف برق گفت: در این پایشها، عملکرد ادارات از منظر رعایت الگوی مصرف و الزامات ابلاغی مدیریت بار بررسی شده، اما به دلیل تداوم مصرف مازاد و بیتوجهی به مقررات، برق 72 اداره و سازمان به شکل هوشمند و از طریق «لیمیتر» بهصورت موقت قطع شده است.
وی با تأکید بر اینکه کاهش بار بخش اداری مستقیماً به پایداری شبکه و جلوگیری از فشار به زیرساختها کمک میکند، افزود: انتظار میرود همه دستگاههای اجرایی با اجرای دقیق دستورالعملهای مدیریت مصرف، سهم خود را در تأمین برق پایدار برای مشترکان ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز هشدار داد: در صورت ادامه مصرف غیرمتعارف و بیاعتنایی برخی ادارات به اخطارهای صادرشده، علاوه بر اعمال محدودیتهای قانونی، اسامی دستگاههای متخلف برای اطلاعرسانی عمومی منتشر خواهد شد.
به گفته فرجنیا، هدف از این اقدامات حفظ پایداری شبکه، توزیع عادلانه انرژی و پیشگیری از خاموشیهای ناخواسته است؛ مسیری که به باور او، عبور کمچالش از دوره اوج مصرف را در گرو همکاری جدیتر بهویژه از سوی بخش اداریقرار میدهد.
انتهای پیام/
طی 10 روز آینده، 25 دستگاه اتوبوس تمامبرقی در مسیرهای تندرو (BRT) تبریز مسافرگیری را آغاز خواهند کرد.
واپسین ساعات روز دهم محرم، با وداع جانسوز سیدالشهدا(ع)، هجوم بیرحمانه اشقیا به خیمهها و غارت حرم پایان یافت.
مراسم عزاداری ناشنوایان تبریز با عنوان «مرثیه سکوت»، جلوهای بیبدیل از عشق و ارادت به ساحت سیدالشهدا (ع) است.
توقفهای غیرمجاز و پارک دوبل در معابر شهر تبریز، با تضییع حقوق عمومی، تردد 1500 خودروی دیگر را فلج میکند.
Δ
آفرین بر شما ....