مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت رئیسجمهور شهید در شهرکرد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیسجمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، همزمان با هشتاد و یکمین شب از حضور وحدت آفرین، صبورانه و گسترده مردم در میدان خیابان، مراسم بزرگداشت مسئولان و نخبگان متعهد عرصه خدمت، در فضای معنوی آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد برگزار شد.
این برنامه میزبان حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم، خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران بود و با حضور استاندار، امام جمعه شهرکرد و جمعی از مدیران ارشد استانی همراه شد.
در این مراسم، حجتالاسلاموالمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه شهرکرد با تأکید بر جایگاه والای شهید رئیسی، وی را نمادی از مدیریت مردممدار، قاطعیت در عبور از چالشها و خدمت بیمنت به اقشار مختلف جامعه معرفی کرد و خواست، این مکتب پاسخگویی و تعهد، سرلوحه فعالیتهای مدیریتی در سطوح مختلف قرار گیرد.
حضور پرشور حاضران در این محفل معنوی، نشانگر استمرار ارادت مردم شهرکرد به آرمانهای انقلاب اسلامی و حمایت از جریان مسئولیتپذیری در سطح کلان کشور بود.
انتهای پیام/7540
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 56 درصد روستاهای استان دچار تنش آبی هستند.
پویش به عشق علی (ع) در راستای حمایت و دستگیری از کودکان نیازمند در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: راه نجات اقتصاد کشور بازگشت به اندیشه اقتصاد مقاومتی است.
تصاویر منتخب صفحات نخست مطبوعات یکشنبه 10 خردادماه در استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
Δ
آفرین بر شما ....