فرماندار بهارستان از رفع معارض خط دوم ریلباس و انتخاب پیمانکار و آغاز فرآیند احداث ایستگاه بینشهری خبرداد.
عبدالحمید شرفی، فرماندار شهرستان بهارستان، در گفتوگو با خبرنگار تسنیم، از تحولات جدید در پروژههای ریلی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با پیگیریهای استاندار محترم و برگزاری جلسات متعدد، معارض خط لوله در مسیر احداث خط دوم ریلباس بهارستان برطرف شده است.
وی افزود: قرارداد پیمانکار فعلی این پروژه بر اساس ماده 48 خاتمه یافته و فرآیند انتخاب پیمانکار جدید برای ادامه عملیات اجرایی در دست اقدام است.
فرماندار بهارستان در خصوص احداث ایستگاه قطار بینشهری در این شهرستان نیز تصریح کرد: هفته گذشته بازدیدی میدانی با حضور مسئولان شرکت راهآهن و شهردار از محل احداث ایستگاه صورت گرفت و مقرر شد ابنیه ایستگاه توسط شهرستان احداث و به شرکت راهآهن تحویل داده شود.
شرفی همچنین بیان کرد: شرکت راهآهن نیز همزمان با ساخت ایستگاه، عملیات ریلگذاری و نصب تجهیزات لازم را انجام خواهد داد.
وی با اشاره به حجم بالای تردد مسافران از طریق خطوط ریلی بیان کرد: در حال حاضر به صورت میانگین روزانه 2500 نفر از شهروندان برای رفت و برگشت از ریلباس استفاده میکنند که عدم دسترسی آسان و نبود خطوط تاکسیرانی به ایستگاهها، مهمترین مشکل فعلی مسافران است.
فرماندار شهرستان بهارستان در پایان در مورد جابهجایی ایستگاه ریلباس گلستان خاطرنشان کرد: این جابهجایی تا زمان احداث و بهرهبرداری از ایستگاه قطار بینشهری شهرستان امکانپذیر نیست.
انتهای پیام/
عضو خبرگان رهبری، حضور آگاهانه مردم در صحنه، زیربنای اقتدار دفاعی و موفقیت دیپلماسی دانست.
آیین سنتی مشعلگردانی نجفیها و کربلاییهای مقیم تهران با حضور عزاداران در محله دولتآباد شهرری برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران از افزایش 500 مگا وات برق طی هفته گذشته خبر داد.
رئیس اتاق اصناف ورامین از ممنوعیت عرضه طلای دستدوم بدون مجوز خبر داد و بر تشدید نظارتها تأکید کرد.
Δ
آفرین بر شما ....