«لبیک یا خامنهای» در شب عید قربان و میدانداری بوشهریها در هشتاد و هفتمین اجتماع شبانه طنینانداز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر مردم ولایتمدار و حماسهساز استان بوشهر شامگاه سهشنبه در شب عید سعید قربان، با حضور در هشتاد و هفتمین اجتماع شبانه خود موسوم به «قرار 87»، بار دیگر بر ایستادگی در پای آرمانهای انقلاب و حمایت قاطع از نیروهای مسلح تأکید کردند.
در آستانه عید بزرگ قربان، میادین و خیابانهای اصلی شهرهای مختلف استان بوشهر شاهد حضور پرشور مردمی بود که برای 87 شب پیاپی، میدان مقاومت را خالی نکرده و با فریادهای خود، توطئههای دشمنان را نقش بر آب کردند.
در این اجتماعات حماسی، شرکتکنندگان با حمل تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام، بر تداوم مسیر مقاومت و گرفتن انتقام سخت خون رهبر شهید امت و شهدای نبرد 40 روزه در جنگ تحمیلی 3 تأکید کردند.
حاضران با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا خامنهای»، آمادگی خود را برای صیانت از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی ایران اسلامی اعلام داشتند.
نکته قابل توجه در اجتماع «قرار 87»، حضور چشمگیر و حماسی نوجوانان و جوانانی بود که دوشادوش بزرگترها در مراسمهای گوناگون فرهنگی و هنری شرکت کردند. اجرای گروههای سرود، تئاتر خیابانی با موضوع مقاومت و برپایی محافل انس با قرآن از جمله برنامههایی بود که توسط تشکلهای جوانان در حاشیه این تجمع برگزار شد.
همزمان با این تجمع بزرگ، موکبها و غرفههای مختلف فرهنگی، آموزشی و خدماتی نیز فعال بودند. این غرفهها با ارائه خدمات متنوع به جامعه هدف، فضایی معنوی و پرنشاط را در شب عید قربان فراهم کردند.
فعالان مذهبی و فرهنگی در این موکبها به تبیین ابعاد مختلف ایثار و ذبح تمنیات نفسانی در پرتو فرهنگ عید قربان و پیوند آن با روحیه جهادی پرداختند.
شرکتکنندگان در پایان این مراسم با قرائت دعای فرج و تجدید میثاق با ولایت، تأکید کردند که تا پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل، صحنه را ترک نخواهند کرد.
انتهای پیام/
روزنامههای سهشنبه 19خرداد بوشهر با عناوینی چون احیا محلههای تاریخی بوشهر با مشارکت سرمایهگذاران منتشر شد.
در یکصدمین شب ایستادگی در سنگر میدان بوشهریها فریاد «مرگ بر اسرائیل» در حمایت از نیروهای مسلح سردادند.
معاون اجتماعی سپاه بوشهر گفت:حافظ انقلاب اسلامی خداست و دشمنان در برابر اراده ملت ایران راه به جایی نمیبرند.
مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: حضور مدیران در میدان، الگوی خدمترسانی بیمنت به مردم است.
Δ
آفرین بر شما ....