مدیرعامل هلالاحمر خوزستان از سقوط سه نفر از ارتفاعات قله کینو در محور اندیکا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن عبودی مزرعی، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان خوزستان، در خصوص حادثه سقوط کوهنوردان در منطقه اندیکا اظهار کرد: سه نفر شامگاه پنجشنبه از ارتفاعات قله «کینو» در محور اندیکا به چهارمحال و بختیاری سقوط کردند.
وی افزود: پس از دریافت گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان از پایگاه «تاراز» اندیکا به محل حادثه اعزام شد. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، یک تیم عملیاتی نیز از پایگاه «بازفت» استان چهارمحال و بختیاری بهعنوان پشتیبان در این عملیات حضور یافت.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان خوزستان با اشاره به سختی مسیر و سختگذر بودن منطقه تصریح کرد: نجاتگران پس از دسترسی به حادثهدیدگان و ارزیابی اولیه، اقدامات پیشبیمارستانی را برای 2 مصدوم حادثه انجام داده و آنها را جهت انتقال به مراکز درمانی به منطقه امن منتقل کردند.
عبودی مزرعی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان توسط آمبولانس هلالاحمر خوزستان و مصدوم دیگر توسط عوامل هلالاحمر استان چهارمحال و بختیاری برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات 6 ساعت به طول انجامید، ادامه داد: همچنین پیکر یک جانباخته این حادثه که در صحنه جان خود را از دست داده بود، توسط نجاتگران به پاییندست منتقل و تحویل مراجع انتظامی شد.
گفتنی است طی یک ماه اخیر جان چهار گردشگر در مناطق گردشگری خوزستان توسط هلال احمر نجات داده شده است.
انتهای پیام/
رئیس اداره بیابان منابع طبیعی خوزستان گفت:130 هزار هکتار جنگل دستکاشت در استان وجود دارد.
مدیرکل بنادر خوزستان گفت: از تداوم فعالیتهای بندری و حفظ جریان تأمین کالاهای اساسی کشور، خبر داد.
سرپرست راهداری خوزستان از برنامهریزی برای تأمین ناوگان اتوبوسی مراسم تشییع رهبر شهید و اربعین حسینی خبر داد.
بهبهان با پیشینه 10 هزار ساله، از تپههای تاریخی ارجان تا تنگهای طبیعی و دریاچه مصنوعی خارستان، در جنوب است.
Δ
آفرین بر شما ....