مدیرعامل هلالاحمر خوزستان از سقوط سه نفر از ارتفاعات قله کینو در محور اندیکا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسن عبودی مزرعی، مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان خوزستان، در خصوص حادثه سقوط کوهنوردان در منطقه اندیکا اظهار کرد: سه نفر شامگاه پنجشنبه از ارتفاعات قله «کینو» در محور اندیکا به چهارمحال و بختیاری سقوط کردند.
وی افزود: پس از دریافت گزارش، تیم امداد و نجات کوهستان از پایگاه «تاراز» اندیکا به محل حادثه اعزام شد. همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه، یک تیم عملیاتی نیز از پایگاه «بازفت» استان چهارمحال و بختیاری بهعنوان پشتیبان در این عملیات حضور یافت.
مدیرعامل جمعیت هلالاحمر استان خوزستان با اشاره به سختی مسیر و سختگذر بودن منطقه تصریح کرد: نجاتگران پس از دسترسی به حادثهدیدگان و ارزیابی اولیه، اقدامات پیشبیمارستانی را برای 2 مصدوم حادثه انجام داده و آنها را جهت انتقال به مراکز درمانی به منطقه امن منتقل کردند.
عبودی مزرعی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان توسط آمبولانس هلالاحمر خوزستان و مصدوم دیگر توسط عوامل هلالاحمر استان چهارمحال و بختیاری برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات 6 ساعت به طول انجامید، ادامه داد: همچنین پیکر یک جانباخته این حادثه که در صحنه جان خود را از دست داده بود، توسط نجاتگران به پاییندست منتقل و تحویل مراجع انتظامی شد.
گفتنی است طی یک ماه اخیر جان چهار گردشگر در مناطق گردشگری خوزستان توسط هلال احمر نجات داده شده است.
انتهای پیام/
امام جمعه اهواز گفت: امروز هرگونه عقبنشینی در برابر جبهه آمریکایی-صهیونیستی ممنوع است.
دادستان مسجد سلیمان گفت: در پی آتشسوزی مرکز توانبخشی معلولان ذهنی، بررسی ابعاد حادثه در دستور کار قرار گرفت.
کارگردان فیلم “اسفند” در کارگاه «صد راه» گفت: برای توسعه استعدادهای هنری باید تمرکززدایی فرهنگی شود.
فرمانده اسبق سپاه گفت: سپهبد رشید سهمی بس قابل توجه در شکلگیری توان موشکی و نظامی کشور بر جای نهاده است.
Δ
آفرین بر شما ....