محمدرضا فرحبخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جریان مأموریت کاری دچار سانحه رانندگی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز دهم خردادماه محمدرضا فرحبخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در جریان مأموریت کاری دچار سانحه رانندگی شد.
بر اساس گزارشهای اولیه، در این حادثه احمد اسکندری، نماینده استاندار کرمان در رسیدگی به امور نهضت مدرسهسازی و راننده خودروی مدیرکل نیز مصدوم شدند.
لازم به ذکر است، بلافاصله پس از وقوع سانحه، نیروهای اورژانس و جمعیت هلالاحمر در محل حاضر شده و اقدامات اولیه امدادی را انجام دادند و مصدومان این حادثه برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.
به گزارش تسنیم، محمدعلی طالبی، استاندار کرمان با حضور در محل حادثه ضمن احوال پرسی با مصدومان بر روند امدادرسانی به مصدومان نظارت کرد.
فرحبخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حال عزیمت به سمت برنامه بازدید از محل اجرای یک پروژه عمرانی بود که دچار سانحه شد. خوشبختانه حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.
انتهای پیام/511/
دادستان کرمان گفت: مقابله جدی با قاچاق سوخت و جرایم خشن از جمله تیراندازی با سلاح، در عنبرآباد پیگیری میشود.
استاندار کرمان با اشاره به آلودگی هوای روز گذشته کرمان گفت: تعطیلی ادارات در میانه روز به صلاح نبود.
درمیان همه صحنههای باشکوه سوگواره ملی تعزیه دهزیار کودکانی هستند که پشت صحنه حضور دارند و کمتر دیده میشوند.
حجتالاسلام ماندگاری گفت: رمز اقتدار جمهوری اسلامی و شکست استکبار جهانی در وحدت مردم و رهبری نهفته است.
Δ
آفرین بر شما ....