دادستان کرمان از دستگیری 3 نفر از جایگاهداران پمپ بنزین کرمان به اتهام همکاری با قاچاقچیان سوخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 3 نفر از جایگاه داران پمپ بنزین در این شهرستان به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و همکاری با قاچاقچیان سوخت خبر داد.
وی گفت: با توجه به عدم رعایت قوانین و مقررات در توزیع عادلانه سوخت، همکاری برخی مالکان پمپ بنزینها با قاچاقچیان سوخت و ایجاد نارضایتی عمومی، دستورات قضایی لازم جهت برخورد قاطع با این تخلفات به نیروهای امنیتی و انتظامی صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: این افراد با سوءاستفاده از جایگاه خود، ضمن عدم رعایت تکالیف قانونی و اخلاقی، در روند توزیع سوخت اخلال ایجاد کرده و با فراهمسازی بسترهای قاچاق، موجب نارضایتی مردم و ایجاد چالش در شرایط فعلی کشور شده بودند که در نهایت با رصد دقیق اطلاعاتی و عملیات دستگاههای ذیربط، بازداشت شدند.
وی با تأکید بر اینکه اخلال در نظام اقتصادی کشور خط قرمز دستگاه قضایی است، تصریح کرد: در شرایط فعلی هرگونه اقدام برای اخلال در توزیع سوخت، خیانت به کشور و مردم محسوب میشود و به موجب قانون، اقدام افرادی که موجب اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی شود، میتواند مجازات حبس از 5 تا 20 سال و مصادره اموالی که از طریق خلاف قانون به دست آمده است را به همراه داشته باشد.
بخشی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و اخلالگران نظام اقتصادی هیچگونه اغماضی نخواهد داشت و پرونده این افراد با قید فوریت در مراجع قضایی رسیدگی شده و اشد مجازات قانونی در انتظار متهمان خواهد بود.
انتهای پیام/511/
روایت 12شب سوگواره ملی تعزیه دهزیار در مستند «مجلس ناتمام» به تهیهکنندگی علی خاتمی از شبکه کرمان پخش میشود.
معاون وزیر راه از اجرای حدود 8 هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی و آغاز پروژههای جدید در استان کرمان خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد استان کرمان از کاهش 800 فقرهای طلاق و ثبت بیش از 18 هزار ازدواج در استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان آخرین جزئیات اموال توقیفی عناصر نفوذی و جاسوسان در کرمان را اعلام کرد.
Δ
آفرین بر شما ....