فرماندار شهرستان دیّر از خرید تضمینی 3500 تن گندم از کشاورزان این شهرستان از ابتدای فصل برداشت تاکنون خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیّر، سید علیرضا سجادی، فرماندار شهرستان دیّر شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار این شهرستان، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمایت از کشاورزان اظهار داشت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون، 3500 تن گندم بهصورت تضمینی از کشاورزان شهرستان دیّر خریداری شده است که این اقدام گامی مهم در راستای تحقق حمایت از تولیدات داخلی و تأمین امنیت غذایی محسوب میشود.
سجادی با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم در دو ماه اخیر برای حمایت از تولیدکننده داخلی و تأمین پایدار اقلام ضروری، افزود: برنامهریزیهای ویژهای در این راستا عملیاتی شده است که خوشبختانه نتایج موفقیتآمیز آن در سطح شهرستان دیّر مشهود است.
فرماندار دیّر، توزیع عادلانه اقلام ضروری را اولویت اصلی دستگاههای اجرایی دانست و تصریح کرد: با تدابیر اتخاذ شده، مانع از بروز هرگونه کمبود در بازار کالاهای اساسی شدهایم و با تشدید نظارتها و افزایش گشتهای مشترک، با هرگونه تخلف صنفی که معیشت شهروندان را هدف قرار دهد، بهطور قاطع و قانونی برخورد خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توسعه زیرساختهای فروش مستقیم کالا تأکید کرد و گفت: ایجاد و گسترش روزبازارها و برپایی نمایشگاههای محلی، علاوه بر کمک به اشتغالزایی، دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب را تسهیل میکند و این برنامههای حمایتی در سطح شهرستان تداوم خواهد داشت.
سجادی خاطرنشان کرد: هدف نهایی مدیریت بازار در شهرستان دیّر، ایجاد آرامش روانی در جامعه و تأمین بیدغدغه مایحتاج عمومی مردم است که با تعامل سازنده دستگاهها و نظارت دقیق محقق خواهد شد.
انتهای پیام/
مدیر حوزه علمیه بوشهر گفت: تداوم حضور در میدان و مردمی بودن عامل شکست هجمه وحشیانه غرب به ایران است.
روزنامههای چهارشنبه 13خرداد بوشهر با عناوینی چون ابعاد بیکاری و چتر حمایتی در بوشهر منتشر شد.
7 شهرستان بوشهر دمای47درجه را در شبانهروز گذشته تجربه کردهاند و دمای هوا در استان همچنان افزایشی است.
استاندار بوشهربا اشاره به تخصیص 21میلیاردتومان به محورمواصلاتی دشت پلنگ دشتی از افتتاح آن درهفته دولت خبرداد.
Δ
آفرین بر شما ....