دیدار تیمهای فوتبال فجر بیدخت و شهرداری قائمشهر در لیگ چهار کشور، با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، در نیمه اول این مسابقه، تیم میهمان بازی برتری ارائه داد و در مقابل، یک بازیکن تیم فجر بیدخت با کارت قرمز از بازی اخراج شد. اما در نیمه دوم، شاگردان فجر بیدخت عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند تا بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه مساوی خاتمه یابد.
مرتضی زارع، سرمربی تیم فجر بیدخت گناباد در گفتوگو با خبرنگار تسنیم اظهارکرد: بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم فشار روی هر دو تیم زیاد بود.
وی افزود: فجر امروز بازی همیشگی خودش را ارائه نداد، اما رو به پیشرفت هستیم و به هواداران قول دادهایم که فجر بازنده نباشد. زارع تصریح کرد: باید در نیمه اول کار را تمام میکردیم که متأسفانه یکی از بازیکنانمان اخراج شد.
سرمربی فجر بیدخت تعطیلی بازیها را عامل مؤثر بر کاهش کیفیت تیمش دانست و گفت: در تیم ما 7 بازیکن گنابادی داریم و مابقی خارج از شهرستان هستند که هماهنگی و جمعکردن آنها کار را سخت کرده است.
محسن خانلری، سرمربی تیم شهرداری قائمشهر نیز در گفتوگو با تسنیم نیز خاطرنشان کرد: بازی فشرده و سنگینی بود و تیم گناباد از تیمهای خوب گروه ما محسوب میشود. وی بعد مسافت را روی کیفیت تیمش مؤثر دانست و گفت: 16 ساعت در مسیر بودیم و ریکاوری نداشتیم.
خانلری عدم تمرکز بازیکنان را دلیل نزدن گلهای بیشتر عنوان کرد و افزود:در یک حادثه گل خوردیم. تعطیلی مسابقات نیز روی بازی ما اثر گذاشته و تازه از هفته گذشته تمرینات خود را آغاز کردهایم.
سرمربی شهرداری قائمشهر در پایان از میزبانی خوب شهرستان گناباد تشکر کرد.
رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی از جهش صنایع تبدیلی کشاورزی استان به ظرفیت فرآوری بیش از 8.9 میلیون تن خبرداد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد از تأمین 70درصد آب مورد نیاز مشهد از منابع زیرزمینی و 30 درصد از سدها خبرداد.
اقامه باشکوه نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در بیش از 35 نقطه حرم مطهر رضوی برگزار میشود.
مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی از تجهیز300 باب مدرسه برای اسکان زائران و گروههای جهادی در تشییع رهبرخبرداد.
Δ
آفرین بر شما ....